6:15 – 7:00 | Scházení dětí ve třídě Včeličky, volné hry dětí, adaptace |
7:00 – 8:00 | Převádění učitelkou do svých tříd, spontánní činnosti dle výběru dětí, individuální a skupinové didaktické zacílení činnosti převážně komunikativního a rozumového charakteru |
8:00 – 9:30
|
Osobní hygiena, dopolední svačina
Komunitní kruh, plán dne, pohybová chvilka, artikulační a dechová cvičení, sluchová cvičení, grafomotorika, hygiena, svačina, skupinové, frontální a individuální didakticky zacílené činnosti různého charakteru (výtvarné, hudební, pracovní, pohybové, dramatické, literární, rozumové, řečové, předmatematické, experimentální, manipulační…). Volné činnosti a aktivity dětí řízené učiteli zaměřené především na hry a zájmovou činnost, práce s integrovanými dětmi, řízené aktivity. |
9:30 – 11:30 | Osobní hygiena, příprava na pobyt venku.
Pobyt dětí venku, případně náhradní činnost – hromadné a skupinové didakticky zacílené činnosti převážně pohybového charakteru, komunikativního a rozumového charakteru. |
11:30 – 14:00 | Oběd a osobní hygiena dětí. Spánek a odpočinek dětí. |
13:00 – 13:45 | Učitelka pracuje s dětmi se IVP individuálně nebo skupinově integrovaných.
Individuální práce s dětmi s nižší potřebou spánku, didakticky zacílené činnosti převážně literární tiché manipulační činnosti, klidové aktivity. |
14:00 – 16:00 | Osobní hygiena, odpolední svačina.
Volné činnosti a aktivity dětí řízené učiteli zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí. S ohledem na individuální potřeby dětí se věnujeme individuálním činnostem v případě pěkného počasí mohou pobývat na zahradě mateřské školy do ukončení provozu MŠ. |
16:00 – 17:00 | Rozcházení dětí ve třídě Včeličky, volné hry dětí. |